Naše rodina
Radek Skřivánek
Vedení účetnictví a daňové evidenci se věnuje již od roku 1996. Jeho mnohaleté zkušenosti, vysoká pečlivost a profesionalita při vedení účetnictví jsou zárukou vysoké kvality služeb. Toto potvrzují také klienti, kteří se společností RADEK SKŘIVÁNEK CZ spolupracují již několik let.
Jolana Skřivánková
Do její hlavní pracovní náplně patří zejména zajištění chodu kanceláře, pravidelná komunikace s klienty a zpracovávání a příprava účetních dokladů.
Kristýna Skřivánková
V současnosti si rozšiřuje vysokoškolské vzdělání. Téma zpracování účetnictví ji velmi zajímá a nyní se snaží získávat širší praxi, další znalosti a vše pak využívat v praxi. Do její náplně práce aktuálně spadá zejména kontrola správnosti dokladů, jejich zadávání a další administrativní činnost.
Naši spolupracovníci
Součástí týmu společnosti RADEK SKŘIVÁNEK CZ, s.r.o. je nadále několik vysoce kvalitních účetních specialistů a administrativních pracovnic, které se starají o zpracování účetních agend a vedení účetnictví.
Členové našeho týmu zároveň zajišťují služby v oblasti účetní kontroly a zaúčtování dokladů u klientů, kteří si účetnictví zpracovávají sami, ale potřebují některé oblasti pravidelně konzultovat.